#175: Top 6 proteinrige snacks

Rundt om bordet: Nikolaj Bach og Steffen Fisker.

Hvis du kan tilgodese dit behov for at snacke, samtidig med at du tilgodeser dit behov for ekstra protein, så er du nået rigtig langt.

Både i forhold til din træning og dine spisevaner.

Det er velkendt at styrketræning øger behovet for protein. Mange af vores klienter og følgere oplever dog, at de har svært ved at spise nok protein – specielt hvis de ikke er de store kødspisere i deres hovedmåltider.

Så kan det for mange være hjælpsomt at vende blikket mod proteinrige snacks, og slå to fluer med ét smæk.

For at gøre proteinindtag nemmere i praksis har vi derfor optaget denne episode. Vi snakker om 6 proteinrige snacks, som gør det nemmere for os at indtage nok protein, på en måde hvor vi skal bruge mindre mental energi på det, og samtidig får stillet den lille sult mellem måltider. Win-win.

Ligesom vi selvfølgelig snakker om hvordan og hvorfor. Lyt med og få inspiration til dine protein-snacks. 

God fornøjelse!

(Og husk at listen er i vilkårlig rækkefølge og udelukkende til inspiration – det er på ingen måde skrevet i sten)

 

FØLG TRÆNINGSTIMEN PÅ YOUTUBE:

Nogle emner gør sig bare bedre på video end på podcast. Derfor kan du også følge med i Træningstimen på YouTube, hvor vi deler ud af træningsråd og tekniske tricks til dine øvelser. Følg med her.

FØLG TRÆNINGSTIMEN PÅ FACEBOOK:

Har du spørgsmål til denne episode, eller forespørgsler til næste afsnit – og lyst til at være en del af et evidensbaseret community, hvor du kan lære om træning og kost? Så join den lukkede gruppe ”Træningstimen” på facebook her.

GIV OS EN ANMELDELSE!

Hvis du har nydt at lytte til Træningstimen, så vil vi sætte rigtig stor pris på hvis du vil hjælpe os med at få podcasten endnu bredere ud, ved at give os en anmeldelse på iTunes: https://itunes.apple.com/dk/podcast/tr%C3%A6ningstimen/id1447752231?mt=2

Scroll til toppen