#172: Sådan bliver du stærk! Hvordan træner man for ren styrke?

Rundt om bordet: Nikolaj Bach og Steffen Fisker.

(OBS: Hvis du ikke vil høre os teste fersken-pizza, som vi lovede i forrige episode, så spol frem til 4:20 hvor dagens emne begynder). Vil du gerne være stærk? Så skal du lytte med på denne episode! Vi er ofte blevet spurgt til, hvordan man træner specifikt efter styrke, fremfor muskelmasse. Og selvom de to ting ikke fuldstændig kan adskilles, så er der nogle vigtige forskelle at være opmærksom på, når man begynder at træne efter ren styrke. Blandt andet vil man ofte få et perspektiv på træning, hvor man træner bevægelser frem for muskler. I denne podcast forklarer vi “all the basics” – og mere til – som du skal vide, hvis du vil blive stærk af din træning. Selvfølgelig krydret med sund dosis fredagshygge. Lyt med, og tag næste skridt til at blive rigtig stærk!
Du kan også se (og høre) episoden på YouTube lige her:

 

FØLG TRÆNINGSTIMEN PÅ YOUTUBE:

Nogle emner gør sig bare bedre på video end på podcast. Derfor kan du også følge med i Træningstimen på YouTube, hvor vi deler ud af træningsråd og tekniske tricks til dine øvelser. Følg med her.

FØLG TRÆNINGSTIMEN PÅ FACEBOOK:

Har du spørgsmål til denne episode, eller forespørgsler til næste afsnit – og lyst til at være en del af et evidensbaseret community, hvor du kan lære om træning og kost? Så join den lukkede gruppe ”Træningstimen” på facebook her.

GIV OS EN ANMELDELSE!

Hvis du har nydt at lytte til Træningstimen, så vil vi sætte rigtig stor pris på hvis du vil hjælpe os med at få podcasten endnu bredere ud, ved at give os en anmeldelse på iTunes: https://itunes.apple.com/dk/podcast/tr%C3%A6ningstimen/id1447752231?mt=2

Scroll til toppen