#169: (Recast) Ferietræning – hvor hurtigt taber du styrke og muskelmasse, og hvordan undgår du at blive sat tilbage efter træningspause?

Rundt om bordet: Nikolaj Bach og Steffen Fisker.

I denne episode er vi hoppet i tidsmaskinen. Tilbage til de gamle dage, hvor STYRK hed Fisker Performance, og hvor corona var en kold øl man drak i sin sommerferie.

I anledning af ferien har vi nemlig genudgivet en af vores første episoder, der igen er højaktuel. I denne podcast snakker vi nemlig om ferietræning – eller mangel på samme.

Hvor hurtigt taber man muskelmasse, når man holder pause fra træningen? (Spoiler: Det går heldigvis langsomt)
Hvor meget (eller rettere, lidt) skal der til, hvis du vil vedligeholde træningen på ferien?
Hvordan kan du styrketræne på ferien, hvis du ikke har adgang til træningsudstyr?

Få svar på alt dette og meget mere, i den “nye” podcast.

 

FØLG TRÆNINGSTIMEN PÅ YOUTUBE:

Nogle emner gør sig bare bedre på video end på podcast. Derfor kan du også følge med i Træningstimen på YouTube, hvor vi deler ud af træningsråd og tekniske tricks til dine øvelser. Følg med her.

FØLG TRÆNINGSTIMEN PÅ FACEBOOK:

Har du spørgsmål til denne episode, eller forespørgsler til næste afsnit – og lyst til at være en del af et evidensbaseret community, hvor du kan lære om træning og kost? Så join den lukkede gruppe ”Træningstimen” på facebook her.

GIV OS EN ANMELDELSE!

Hvis du har nydt at lytte til Træningstimen, så vil vi sætte rigtig stor pris på hvis du vil hjælpe os med at få podcasten endnu bredere ud, ved at give os en anmeldelse på iTunes: https://itunes.apple.com/dk/podcast/tr%C3%A6ningstimen/id1447752231?mt=2

Scroll til toppen